13 Aralık 2010 Pazartesi

Gecikmiş MiM :)


Neredeyse bir ay önce cevaplamam gereken MİM.
Sevgili arkadaşım Kitap Kurduma önce çok teşekkür ediyor sonra da geçikme için özürlerimi bildiriyorum:)

Mimin konusu şu;

Kitaplığınızın karşına geçin. Gözlerinizi kapatın. Derin bir nefes
alın. Elinizi kitapların üzerinde gezdirin ve birini seçin. Şimdi gözlerinizi açın. Bir kitap seçmiş durumdasınız. O kitabı satın aldığınız ya da hediye gelmişte olabilir anı hatırlamaya çalışın. İlk kez okuduğunuzda neler düşünmüştünüz, hatırlayın. Şimdi sayfaları şöyle hızlıca bir dolanın ki, kitabın kokusu burnunuza gelsin. Evet, ne güzel bir koku bu! 55. sayfayı bulun. Sayfayı tekrar okuyun. Sayfadan bir paragraf seçin ve mim konusu olarak bunu blogunuza yazın. Daha sonra siz de arkadaşlarınızdan üç tanesine cevaplaması için gönderin.
Mim Kuralları:
- Mimlenenler mimi cevaplamak zorundadırlar, mim bozulamaz.
- Mimin bozulması teklif dahi edilemez.
- Mim yalnızca 3 kişiye gönderilebilir.
- Karşılıklı mimlemeler yasaktır.
- Mim, her bir blog içi
n sadece bir kez cevaplanabilir.
- Mim kurallarının ilk 6 maddesi değiştirilemez.

Ben de sevgili Kitap Kurdu arkadaşım gibi kitaplıklarımdan hangisinin hangi bölümünün önünde duracağımı bilemedim önce:) Sonra evlenmeden önce okuduklarım çekti beni kendine. Gözlerimi kapadım... Ve... Tam 12 yıl önce okuduğum Pastoral Senfoni'yle buluştu ellerim...

İşte 55. sayfadan bir alıntı:

"Karımla konuştuğum gün Gertrude'u götürüp Madam Louise'e teslim ettim. Önceden kararlaştırdığım gibi, günlük işlerimden fırsat buldukça onu ziyaret ediyordum. Kimi zaman birkaç saat, kimi zaman ancak birkaç dakika ayırabiliyordum. zavallı kız, beklediğimden daha anlayışlı davranıyordu. Bugün hava çok güzel. Oldukça da boş zamanım var. Madan Louise'nin evine gidip Gertrude'u aldım ve ormana gezintiye çıkardım. Curaların sık kıvrımlarına kadar yürüdük. ..."

Bu da bir yaprak daha çevirdiğimde karşıma çıkan... Mim'e dahil olmasa da paylaşmak istedim:)

Kitabımı karıştırırken düşündüm de... Okuyup, tadı damağımda kalıp bir gün tekrar okumayı istediğim ama asla geri dönüp okumaya zaman bulamadığım/bulamayacağım ne çok kitabım var...

Mim'i cevaplamakta çok geç kaldığım için ben kimseyi mimlemiyorum.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...